Företaget bedriver konsultverksamhet inom digital marknadsföring. Företaget ger coachingsamtal och seminarier digitalt. Det sker framförallt genom sociala medier där företaget erbjuder livsstilsrådgivning. Coachning och marknadsföring av kurser, och produkter sker åt tredje part som är kommissionsgivande aktiviteter. Detta bedrivs via säljfrämjande aktiviteter, där produkter, kurser och coaching åt tredje kommissionsgivande part marknadsförs. Företaget är konsult för digital marknadsföring av produkterna som tillhandahålls av annan aktör och inkomster sker via kommission vid försäljning. Verksamheten består således i huvudsak av affiliatemarknadsföring som kan resultera i kommission vid förmedlade affärer. I led av detta organiserar företaget digitala möten och evenemang där produkter och utbildningar hos tredje part marknadsförs.
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 107 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 4 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 4 |
Årets resultat (tkr) | 3 |
Summa tillgångar (tkr) | 29 |
Antal anställda |
2024-12* | |
---|---|
Omsättning (tkr) | 107 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 4 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 4 |
Årets resultat (tkr) | 3 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* |
---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 29 |
Tillgångar (tkr) | 29 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* |
---|---|
Eget kapital (tkr) | 28 |
Obeskattade reserver (tkr) | |
Avsättningar (tkr) | |
Långfristiga skulder (tkr) | |
Kortfristiga skulder (tkr) | 1 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 29 |
2024-12* | |
---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |
Löner till övriga anställda (tkr) | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |
Sociala kostnader (tkr) | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | |
---|---|
Antal anställda | |
Omsättning per anställd (tkr) | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |
Vinstmarginal | 3.7% |
Soliditet | 96.5% |
Kassalikviditet | 2900.0% |
Företaget bedriver konsultverksamhet inom digital marknadsföring. Företaget ger coachingsamtal och seminarier digitalt. Det sker framförallt genom sociala medier där företaget erbjuder livsstilsrådgivning. Coachning och marknadsföring av kurser, och produkter sker åt tredje part som är kommissionsgivande aktiviteter. Detta bedrivs via säljfrämjande aktiviteter, där produkter, kurser och coaching åt tredje kommissionsgivande part marknadsförs. Företaget är konsult för digital marknadsföring av produkterna som tillhandahålls av annan aktör och inkomster sker via kommission vid försäljning. Verksamheten består således i huvudsak av affiliatemarknadsföring som kan resultera i kommission vid förmedlade affärer. I led av detta organiserar företaget digitala möten och evenemang där produkter och utbildningar hos tredje part marknadsförs.